28.10.10

Euphoria Fluid v.0.2


Denne gang skåret ned til det grundlæggende, vodka, sukker, æggehvide og creme de framboise. Stadig ikke en komplet success. Det eneste flurish jeg har gjort er at skylle glasset i absinth - og det hjælper helt klar på det søde og diskoteksagtige, men ikke nok til at jeg er tilfreds. - en usødet ribssaft ville måske hjælpe?
Nogen gode idéer?

Løbende observationer.
Cocktailen vinder smagsmæssigt efter at have stået ca. 1 minut, - muligvis pga. absinthen bliver bedre fordelt.
Kombinationen af en lille smule absinth og hindbærsmagen er vindende.
Jo mere man drikker jo bedre: Men stadig ikke noget jeg ville servere.

2 comments:

  1. Hvad med noget limesaft? eller tranebærjuice?

    ReplyDelete
  2. Har overvejet begge dele - er bare bange for at de vil overdøve hindbær-smagen, som for mig er hvad hele drinken handler om. Jeg tænker usødet ribsjuice fordi det er ekstremt surt, så man ikke skal bruge så meget. og smager ikke af lime. (Jeg er træt af lime-smag)

    ReplyDelete