3.11.10

Den endelige kulmination: Unisex Joy Shake


Mine forsøg med Creme de Framboise har endelig resulteret i et slutprodukt jeg ikke ville skamme mig over at servere. En helt anderledes drink end jeg originalt havde forstillet mig, men bedre end mine andre forsøg:
sød og velafrundet, feminin og maskulin på én og samme tid.
Farven sågar ligger et sted mellem en maskulint karameliseret beige og en feminin lyserød. Alle vinder.
Ingredienserne er

8 dele sødmælk
2 dele Creme de Framboise
1 del cognac
1 æggehvide
1 spsk vanilliesukker
2 spsk flormelis.

Det hele shakes i lang tid med masser af is, og hele herligheden hældes over i en stor tumbler. Drikkes med sugerør og stor fornøjelse. Hindbærene smager rent igennem og cognacen bidrager med fyldig grundtone og eftersmag.
Her er noget for alle, både for det dekadente cognac-crowd og White Russian wussene.

No comments:

Post a Comment